اگرچه سال ۹۹ پر از چالشهای عجیب و اتفاقات ناگوار بود، اما بدون شک نقاط روشنی هم داشت. اگر دوست دارید رفتار کاربران در سرویسهای مختلف اسنپ را بررسی کنید، آمار و اطلاعات جذابی از خدمات مختلف این اپلیکیشن بخوانید یا در مورد نقشهی راه و چشمانداز سوپراپ اسنپ بیشتر بدانید، با این گزارش همراه شوید.
یوار، مهمترین پلتفرم تعاملی بازار ایران است. این بر هر کسی که در بازار ایران فعالیت خرد یا کلان میکند، پوشیده نیست. گزارش سال 1399 دیوار، یک مجموعهی کامل از آن چیزی است که در بازار ایران میگذرد.
دیجیکالا برندی ملی است و با مخاطبانی به وسعت ایران روبروست. از کلانشهرها تا دور افتادهترین نقاط روستایی ایران پهناور، میتوانند از دیجیکالا سفارش دهند یا محصولات خود را در بستر آن به فروش برسانند. این گزارش سال 99 دیجی کالا است.
گزارشی که در ادامه میبینید خلاصهای از همه آن چیزی است که علی بابا و علی باباییها در سال 99 تجربه کردند؛ سالی که با کرونا گره خورد و سفرهای تفریحی جای خودشان را به سفرهای ضروری دادند.
گزارش تجارت الکترونیکی کشور (سال 1399) به پایش شاخص های تجارت الکترونیکی در سه دسته «زیرساخت تجارت الکترونیکی»، «عملکرد تجارت الکترونیکی» و «روششناسی و جمعیت شناسی تجارت الکترونیکی» می پردازد.
جنگ در اوکراین باعث اختلالات عمده در عرضه شده و منجر به افزایش قیمتهای تاریخی برای تعدادی از کالاها شده است. در بخش تمرکز ویژه این گزارش World Bank به بررسی تاثیر جنگ بر بازارهای کالا پرداخته می شود و حادثه فعلی را با افزایش قیمت های قبلی مقایسه می کند.
«گروه برخط» با هدف راه اندازی و حمایت از استارت آپ ها، تیمهای خلاق و جوان و صاحب ایده در کسب و کار، شرکتهای دانش بنیان و شرکتهای نوپا در کشور عزیزمان ایران تأسیس شده است.
نقش «گروه برخط» مانند شرکتهای «سرمایهگذار فرشته» یا «Angel investor» در فرهنگ سرمایه گذاری استارتاپی است که بعنوان یک شرکت سرمایهگذاری که سرمایه مورد نیاز یک یا چند شرکت نوپا را فراهم میکند. بر اساس نظر برخی از صاحبنظران حوزه کارآفرینی، آنچه اهمیتی بیشتر از تأمین سرمایه دارد، منتورینگ «Mentoring» است.