بایگانی نوشتهها
ارزهای دیجیتال با شعار آزادی مالی برای همه مردم در سراسر دنیا بدون نیاز به نهاد مرکزی روی کار آمدند اما اینکه کشورهای مختلف در زمینه ارزهای دیجیتال چه رویه و رویکردهایی اتخاذ کرده اند و جایگاه ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف چگونه است موضوعی است که در این مطلب در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
پنج مولفه در طراحی استراتژیهای تحول دیجیتال برای سنجش پروژههای تحول دیجیتال
تحول، همان اصلاح و یا بهبود نیست. «تحول» یعنی تغییرِ بزرگ و شگرف. «تحول» یعنی تغییرِ در ماهیتْ و منطقِ یک پدیده. اگر چه که «اصلاح و بهبود»، مفاهیمِ قابلِ احترامی هستند، اما «تحول» چیز دیگری است.«تحول»، بیشترْ به ریشهها و ساقهها میپردازد و «اصلاح و بهبود» به شاخ و برگها. این مورد را هم در نظر بگیرید که بدونِ «ساختارشکنی»، به احتمال زیاد «تحول» ممکن نخواهد بود.
فصل۱ پویاییهایدیجیتالوتأثیرآنبرجهان؛ فصل۲ تجارتالکترونیکباسرعتیبیشترازهمیشهدرحالرشداست؛ فصل3 تغییرپرشتابدرصنایعمالی؛ فصل4 موردبزرگبعدیچیست؟؛ فصل5 مختصری از بازار
مدیریت ارتباط با مشتری مستلزم جمعآوری، مرتبسازی و تجزیه و تحلیل مداوم دادهها است که به کسبوکارها این امکان را میدهد تا تعاملات با مشتریان را شخصیتر و راحتتر کنند.استفاده از بلاکچین برای این عملکرد،به کسب و کار اجازه می دهد تا بر اساس داده های به روز شده در زمان واقعی تصمیم گیری کند.
آیا برای متاورس آماده هستید؟ با تحقیقاتی که پیشبینی میکند تجربیات دیجیتالی فراگیر به زودی برای مصرفکنندگان عادی خواهد شد، در این مقاله به بررسی این موضوع میپردازیم که چگونه برندها میتوانند خود را آماده کنند تا آماده بهرهبرداری از این فناوری آیندهنگر باشند.