بایگانی نوشته‌ها


نقش اقتصاد احساسی در ارزش‌آفرینی استارت‌آپی و مطالعه‌ی موردی: برندهایی که رایحه را به سرمایه تبدیل می‌کنند

نقش اقتصاد احساسی در ارزش‌آفرینی استارت‌آپی و مطالعه‌ی موردی: برندهایی که رایحه را به سرمایه تبدیل می‌کنند

در جهان امروز، تجربه و احساس، به مهم‌ترین محرک‌های خلق ارزش در کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند. استارت‌آپ‌هایی که توانایی ساخت «هویت و تجربه‌ی ماندگار» دارند، نه‌تنها وفاداری مشتری را تثبیت می‌کنند، بلکه به دارایی‌های پایدار و سرمایه‌پذیر بدل می‌شوند.حضور برندهای نوآور در حوزه‌ی رایحه و تجربه‌ی مشتری ــ همچون آنچه در زیست‌بوم دیجیتال ایران و پلتفرم‌هایی نظیر RushPerfume.com دیده می‌شود ــ نشان می‌دهد که اقتصاد احساسی، امروز یکی از جذاب‌ترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری هوشمند است. در گروه برخط، ما این مسیر تحول‌آفرین را رصد و حمایت می‌کنیم؛ جایی که احساس، نوآوری و سرمایه در کنار هم آینده را می‌سازند.

درباره‌ی ما
«گروه برخط» با هدف راه اندازی و حمایت از استارت آپ ها، تیمهای خلاق و جوان و صاحب ایده در کسب و کار، شرکتهای دانش بنیان و شرکتهای نوپا در کشور عزیزمان ایران تأسیس شده است.
نقش «گروه برخط» مانند شرکتهای «سرمایه‌گذار فرشته» یا «Angel investor» در فرهنگ سرمایه گذاری استارتاپی است که بعنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری که سرمایه مورد نیاز یک یا چند شرکت نوپا را فراهم می‌کند. بر اساس نظر برخی از صاحبنظران حوزه کارآفرینی، آنچه اهمیتی بیشتر از تأمین سرمایه دارد، منتورینگ «Mentoring» است. 
...
اطلاعات بیش‌تر